Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Ik heb een vraag, bij wie moet ik zijn?

    Wilt u een projectwebsite aanvragen? Vul dan het aanvraagformulier in op deze website. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om de aanvraag te bespreken.

    Heeft u een vraag over een projectwebsite die momenteel voor u gebouwd wordt? Dan kunt u contact opnemen met traffic@projectwebsites.nl

    Heeft u een supportvraag over een projectwebsite die al live staat? Dan kunt u contact opnemen met onze supportafdeling via: support@projectwebsites.nl

  • Wie is mijn contactpersoon?

    U krijgt een contactpersoon toegewezen.

Projectwebsite

  • Waarom is een projectstramien opgebouwd in 3 fases: vooraankondiging, presale en verkoop?

    De klantreis bij een nieuwbouwproject is universeel: kennismaken, interesse, verleiding, verbinding en aankoop. Deze klantreis is voor ons leading bij de bouw van projectwebsite.

    1. De vooraankondiging is feitelijk de acquisitie. Je plant de zaadjes. In deze fase is slechts op hoofdlijnen bekend hoe het plan eruit gaat zien. U verzamelt de eerste leads en vraagt belangstellenden om hun mening.
    2. Tijdens de presale laat u belangstellenden meer over het project weten. Er worden artist impressions getoond van de huizen en we vertellen meer over de ligging, situatie, nieuwbouwwoningen en de prijzen. Geïnteresseerden kunnen hun belangstelling voor een bepaald woningtype aangeven en zo toetst u de markt. De presalefase is het perfecte moment om nog even bij sturen op het programma of fasering. Ook prijzen van de huizen kunnen worden aangepast aan de vraag en zo is meer rendement mogelijk. Een presalefase is de ideale warming-up vóór de start van de verkoop.
    3. In de verkoopfase kunnen bezoekers zich inschrijven op één of meerdere bouwnummers. U ziet exact hoeveel inschrijvingen er per bouwnummer zijn.
  • Ik wil een projectwebsite aanvragen. Wanneer moet ik in actie komen?

    Een projectwebsite kunt u in elke projectfase aanvragen. Afhankelijk van de planning – en het aangeleverde materiaal – kunnen we uw projectwebsite in 2 weken opleveren. Tip! Zorg ervoor dat wij complete informatie hebben, dan kunnen wij snel en in één keer opleveren!

  • Wat houdt een correctieronde precies in en hoeveel correctierondes heb ik?

    Bij de correctieronde sturen wij u een testlink en vragen u om feedback. Eenmalig kunt u de puntjes op de i zetten. We verwerken uw feedback, voordat de website live gaat. Wij hanteren één correctieronde per opdracht. Als er meer feedbackrondes nodig of gewenst zijn, zien we dit als meerwerk.

Aanleveren content

  • Hoeveel tekst en afbeeldingen moeten we aanleveren?

    Dit is afhankelijk van de fase waarin uw project zich bevindt. Klik hier om per fase te zien welke input wij nodig hebben.

  • In welk bestand moeten we het logo aanleveren?

    U kunt dit naar ons toesturen als PDF, PNG, JPG of SVG.

  • Hoe moeten we de afbeeldingen aanleveren?

    Wij ontvangen graag JPG-bestanden met een hoge resolutie (minimaal 2000 pixels breed).

  • Hoe moeten we de situatiekaart/kavelkaart aanleveren?

    De situatie-/kavelkaart mag u aanleveren als platte kaart, vogelvlucht- of liever nog, beide! Het PDF-, JPG- of AI-bestand moet een hoge resolutie hebben (minimaal 2000 pixels breed)

  • Ik heb geen logo, wat kan ik doen?

    In het ontwerp van Projectwebsites.nl is rekening gehouden met de optie dat er geen logo beschikbaar is. De bedrijfsnaam wordt dan tekstueel weergegeven. Wilt u toch een logo tonen, dan kunnen we een ontwerp voor u maken.

Support

  • Ik heb een supportvraag, wat kan ik doen?

    Staat uw projectwebsite live en heeft u een supportvraag, neem dan contact met ons op via: support@projectwebsites.nl

  • Hoelang duurt het voordat een supportklus wordt uitgevoerd?

    Dit is helemaal afhankelijk van de omvang, de complexiteit van de aanvraag en onze planning. Onze supportmedewerkers geven u een indicatie. We streven er altijd naar de klussen zo snel mogelijk uit voeren.

  • Hoelang duurt het voordat mijn supportklus opgepakt wordt?

    Dit is doorgaans binnen 48 uur. Het kan zijn dat dit eventueel langer duurt vanwege drukke periodes, zoals de aanloop naar de feestdagen.

  • Kan ik zelf een e-mail adres voor mijn website aanmaken?

    Dit kunt u niet zelf doen. U kunt hiervoor een verzoek sturen naar support@projectwebsites.nl

  • Kan ik Projectwebsites.nl op mijn eigen hosting zetten?

    Dit is niet mogelijk, omdat onze hosting perfect is afgestemd voor het gebruik van een projectwebsite. Ook kunnen wij met onze hosting de veiligheid van uw projectwebsite garanderen.

Administratie

  • Wat is jullie betalingstermijn?

    Wij hanteren een standaard betalingstermijn van 14 dagen.

  • Ik krijg een offerte met Fundament All Media en niet van Projectwebsites.nl. Klopt dit?

    Ja dit klopt. Projectwebsites.nl is een product van Fundament All Media. De offerte, communicatie en factuur worden vanuit Fundament All Media verstuurd.

AVG

  • Hoe zijn de opgeleverde websites beveiligd?

    Wij leveren al onze websites op met een SSL-certificaat (Let’s encrypt). Dit is het groene slotje dat voor de URL staat. Daarnaast bouwen wij een cookiemelding in die verwijst naar jullie privacyverklaring. De bezoeker kan dan bepalen of hij/zij privacygevoelige trackingcookies accepteert of weigert.

Techniek

  • Welke browsers ondersteunen jullie?

    Fundament All Media ontwikkelt voor de laatste recente browsers. Alle nieuwe browsers van smartphones en desktops updaten tegenwoordig automatisch. Oude browsers – zoals Internet Explorer – updaten niet automatisch en hebben niet de nieuwste standaarden. Wij ondersteunen de laatste 3 versies van Google Chrome, Firefox en Edge. Internet Explorer ondersteunen wij niet meer. Als oude browsers alsnog ondersteunend gemaakt moeten worden, zien we dat als meerwerk.

  • Wat houdt de live demo in?

    Via de live-demo-knop komt u op een fictieve projectwebsite. Hier kunt u het voorbeeld bekijken van een projectwebsite in de drie verschillende fases (vooraankondiging, presale en verkoop).

  • Wat betekent responsive?

    Responsive is een term voor websites wat betekent dat een website geschikt is voor zowel desktopcomputers, tablets, en smartphones, en alles daar tussen in. De website bepaalt zelf voor elke element hoe groot het moet zijn.

  • Aan welke eisen moeten mijn teksten voldoen om SEO vriendelijk te zijn?

    De teksten moeten relevant zijn aan wat u wilt vertellen op de pagina, of in het nieuwsartikel. Een aanbevolen lengte voor teksten is rond de 300 woorden per pagina.

  • Mijn afbeeldingen verschijnen niet volledig op de website

    Dit komt omdat de afbeeldingen meeschalen met de website. Omdat de website responsive is, schaalt de afbeelding mee met de rest van de website. Het midden van de afbeelding zal altijd zichtbaar zijn. Het is dus aanbevolen om het belangrijkste uit een afbeelding in het midden te zetten.

  • Aan welke eisen moeten mijn afbeeldingen voldoen?

    Afbeeldingen moeten in hoge resolutie worden aangeleverd. Zie hiervoor . Daarnaast mogen afbeeldingen bedoeld voor de bovenkant (header) van de website geen tekst bevatten.

  • Wat is een call-to-action knop, en waar worden deze voor gebruikt?

    Een call-to-action knop is heel simpel een knop waarmee de gebruiker zal worden aangespoord een actie te ondernemen. Bijvoorbeeld om interesse te tonen in een project. Deze knoppen staan op een prominente plek op de website en moeten altijd een duidelijk doel hebben.

  • Wat houdt SEO in?

    SEO staat voor Search Enginge Optimalisation. Dit betekent dat een website geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Een website die is geoptimaliseerd zal doorgaans hoger in de zoekresultaten van b.v. Google verschijnen.

Heb je een andere vraag?
Neem contact met ons op.

Voor algemene vragen kunt u contact met ons opnemen via onderstaand mailadres:

sales@projectwebsites.nl

Projectwebsite aanvragen?

Enthousiast geworden? Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Aanvragen